woensdag 22 oktober 2014

metamorphosen bij de appel II

tijdens de laatste doorloop van metamorphosen een paar foto's met mijn mobiel gemaakt. vanavond de eerste try out dwz de eerste voorstelling met publiek. spelers en techniek zijn er klaar voor. het is een heel mooie voorstelling geworden die me elke keer weer raakt en ontroert. ik vind 'm prachtig, maar ga vooral zelf kijken. voorkennis over het werk van ovidius is niet nodig maar biedt wel meer plezier bij het kijken/herkennen/plaatsen van de acts, muziek en scene-wisselingen (de werkelijke metamorphosen in de voorstelling). ga kijken!

..actaeon (die in een hert verandert en door zijn eigen jachthonden wordt verslonden)..

..daphne.. 

 ..pythagoras (god is mc2)..

 ..een driedimensionale vortex..

.
..phaethon de zonnewagenmenner - hij was te klein, zijn waagstuk te groot..

..lied van de maan (I am the midnightmoon, I look for love-affairs)..

..hermaphroditus (de kapotgetrapte gitaar rechts is uit de scene van orpheus)..

Icare ubi es? - Icarus waar ben je 

aan het slot de zooi op de vloer op een hoop geveegd - morgen weer een dag.
dwz niet voor mij; dit was mijn allerlaatste appelwerkdag, ben alleen nog toeschouwer bij de première.