dinsdag 4 november 2014

exit erasmiaans



ik ben per 1 november 2014 niet langer werkzaam op het erasmiaans. zie onderstaande verklaring van de school. daar moet ik het bij laten, ik heb een geheimhoudingsplicht. ik ben ongelofelijk blij dat het voorbij is en ik me nu op mijn herstel kan richten. hoop dat ik dat wel mag zeggen. grote dank aan mijn advocaat marion van den brekel. verder zal ik zwijgen als een steen, maar wel een die kan denken.

“Het Erasmiaans Gymnasium en Jules Terlingen hebben in goed overleg besloten dat Jules een punt zet achter zijn lange en succesvolle loopbaan bij de school. De belangrijkste reden daarvoor is dat Jules niet gelukkig werd van de nieuwe koers die het Erasmiaans Gymnasium aangaande het drama-onderwijs vaart. Het vertrek van Jules spijt ons zeer. Jules is van onschatbare waarde geweest voor de vele leerlingen die van hem les gehad hebben en meegewerkt hebben aan zijn voorstellingen. Voorstellingen die, ook in de ogen van experts, altijd van zeer hoog niveau waren en die hebben bijgedragen aan het positieve imago van onze school op het gebied van toneel en creativiteit. We zijn Jules veel dank verschuldigd.”